Változtasd meg a kommunikációd, és a világ is megváltozik körülötted!

Asszertív kommunikáció

Az asszertivitás tanulható!

Az asszertivitás nem egy veleszületett képesség - legtöbbünknek gyakorlásra van szüksége.

Egy asszertív ember őszintén, nyíltan kommunikál, miközben saját és a másik igényeire is figyel. Asszertív kommunikációval van a legnagyobb esélyed arra, hogy meghalljanak, megértsenek, és törődjenek Veled, miközben ezt Te is meg tudod adni a másik félnek. Ha így viselkedsz, nehéz helyzetben is képes lesz mindkét fél jó érzésekkel távozni.

Az asszertivitás azt jelenti, hogy nehéz érzelmi szituációban is képesek vagyunk érvényesíteni igényeinket, miközben a másik fél szükségleteit is tiszteletben tartjuk.
Ha sikerül asszertíven viselkednünk, akkor nem főleg a saját (agresszivitás), és nem főleg a másik fél (passzivitás) szempontjait vesszük figyelembe, hanem egyidejűleg mindkét fél érdekeit.

Ez a fajta viszonyulás gyógyító otthoni és munkahelyi kapcsolatainkra nézve, és segít élhetőbb világot teremteni magunk körül. Az asszertivitás segít, hogy ne akarjuk többé megváltoztatni, manipulálni, kontrollálni a másik felet, hanem magunknak és neki is megengedjük, hogy az legyen, aki. Így vállalunk felelősséget érzéseinkért, gondolatainkért, és valódi önmagunkért. Ez az igazi felnőtt lét.



3 egyszerű lépés, hogy javuljanak a kapcsolataid!

Ingyenes eBook és 2 hetente friss hírek levelesládádba!

Tamás Kata, kommunikációs tanácsadó

Tamás Kata vagyok, amerikai MBA diplomás, hazai és nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező tréner 16 év kommunikációs rutinnal, alapos marketing és pszichológiai ismeretekkel, széles vertikumú módszerspecifikus tudással, komoly önismerettel, segítő beszélgetés, egyéni coaching, és vezetői tanácsadási jártassággal.

Asszertív kommunikáció tréningjeimen a harmonikus és tiszta kapcsolatok összetevőit vizsgáljuk meg, és gyakoroljuk saját életünk példáin keresztül. Tamás Katalin önéletrajz.
 

Asszertív kommunikáció tréning időpontok

Dátum Tréning Nap Időpont Helyek száma
2017. szept. 10. Asszertív kommunikáció vasárnap 10:00-18:00 Megtelt
2017. okt. 8. Asszertív kommunikáció vasárnap 10:00-18:00 Megtelt
2017. nov. 19. Asszertív kommunikáció vasárnap 10:00-18:00 Megtelt
2017. dec. 3. Asszertív kommunikáció vasárnap 10:00-18:00 Megtelt
2018. jan.15.- jún.18. Asszertivitás és önismeret 20 alkalom hétfőnként 18:00-20:00 Megtelt
2018. jan. 21. Asszertív kommunikáció vasárnap 10:00-18:00 Van hely
2018. febr. 1, 8, 15, 22, márc 1, 8. Asszertív kommunikáció 6 alkalom csütörtök este 18:00-20:00 Van hely
2018. febr. 11. Asszertív kommunikáció vasárnap 10:00-18:00 Van hely
2018. febr. 20. Asszertivitás a munkahelyen kedd 9:00-17:00 Van hely
2018. márc. 3-4. Tiszta kommunikáció szombat-vasárnap 10:00-18:00 Van hely
2018. márc. 25. Asszertív kommunikáció vasárnap 10:00-18:00 Van hely

Helyszín: 1114 Budapest, Bartók Béla út 9. fsz. 4., Serendo

* A várólistán lévők általában a tréning előtti napon tudják meg, hogy bejutnak-e a tréningre, a lemondások ugyanis leggyakrabban előre nem látható betegség, vagy más hirtelen történés miatt következnek be.

Melyik asszertivitás tréninget válasszam?

Az asszertív kommunikáció sokféle módon fejleszthető. Neked melyik lenne a legmegfelelőbb?
 
Azt érzed, kihasználnak, mert nem tudsz nemet mondani vagy kiállni magadért? Elhiszed, hogy mások ügyesebbek és meggyőzőbbek, mint te? Zavarba jössz, ha megdicsérnek? Gyere és gyakorolj remek társaságban, tedd élhetőbbé kapcsolataidat és növeld önbizalmadat!
Változtasd meg a kommunikációd és a világ is megváltozik körülötted!
Saját és a másik igényének respektálása egy időben - akár nehéz érzelmi helyzetekben is - nem egy velünk született képesség. Az asszertív kommunikáció kifejlesztéséhez legtöbbünknek gyakorlásra van szüksége.

Mit kapsz az 1 napos (8 órás) asszertivitás tréningen?
  • Mi az asszertivitás, agresszió, passzivitás, manipuláció?
  • Mi az a mentalizáció, és miért fontos?
  • Figyelmünk irányítása, önmagunk és a másik meghallgatása.
  • Asszertív jogok és felelősségek.
  • Mikor képviseljem magam, és mikor ne?
  • Testbeszéd, hangerő, intonáció, nonverbális kommunikáció.
  • Az önkifejezés és meghallgatás 3 lépése.
  • Demonstrációk, gyakorlás párokban és csoportokban.
  • A tréning alatt folyamatos gyakorlás saját helyzeteken.
  • Személyes akcióterv, házi feladatok.
  • Emailes utókövetés - feladatok és megoldások.
Ugyanazokat a köröket futjuk... Már nem tudunk úgy együtt lenni mint régen... Nem tudom tovább így csinálni... Valamin változtatni kellene... Jó lenne tisztelettel beszélgetni... Meghallgatásra találni... Vajon mások hogyan csinálják?
Az "Asszertivitás a családban" tréning témái
  • Mi az asszertivitás, agresszió, passzivitás, manipuláció?
  • Mi az a mentalizáció, és miért fontos?
  • Hogyan függ össze a kötődés és az asszertivitás?
  • Figyelmünk irányítása, önmagunk és a másik meghallgatása.
  • Miért elengedhetetlen, hogy legközelebbi kapcsolatainkban ki tudjuk fejezni érzéseinket, és hogyan tudjuk ezt megtenni?
  • Az önkifejezés és meghallgatás 3 lépése.
  • Demonstrációk, gyakorlás párokban és csoportokban.
  • A tréning alatt folyamatos gyakorlás saját helyzeteken.
  • Személyes akcióterv, házi feladatok.
  • Emailes utókövetés - feladatok és megoldások.
Lassan nincs kedvem bemenni dolgozni... Nem olyan a csapatom, amilyennek szeretném... A főnököm ma is ki fog akasztani... Nehezen fejezem ki magamat... Egyre értelmetlenebbek a meetingek... Tudnám másképp, jobban, több örömmel csinálni?
Az "Asszertivitás a munkahelyen" tréning témái
  • Mi az asszertivitás, agresszió, passzivitás, manipuláció?
  • Objektív problémaleírás.
  • Figyelmünk irányítása, önmagunk és a másik meghallgatása.
  • Asszertív jogok és felelősségek.
  • Hogyan bánjuk passzív-agresszív kollégákkal?
  • Mikor képviseljem magam, és mikor ne?
  • Testbeszéd, hangerő, intonáció, nonverbális kommunikáció.
  • Az önkifejezés és meghallgatás 3 lépése.
  • Demonstrációk, gyakorlás párokban és csoportokban.
  • A tréning alatt folyamatos gyakorlás saját helyzeteken.
  • Személyes akcióterv, házi feladatok.
  • Emailes utókövetés - feladatok és megoldások.
A 6 alkalmas asszertivitás tréninget (12 óra) azoknak ajánlom, akik inkább esténként érnek rá, és egy támogató csoportban szeretnének hétről-hétre gyakorolni és fejlődni.
Mit kapsz a 6 alkalmas asszertív kommunikáció tréningen?
  • Mikor érdemes képviselni magadat?
  • Egy 3 lépéses önkifejezési technika elsajátítása.
  • Megismered asszertív jogaid és felelősségeid.
  • Önismereted jelentősen javul, hiszen a tréning alapvetően gyakorlati jellegű.
  • Saját mindennapi helyzeteiden tudsz gyakorolni értő, empatikus közegben.
  • Javul önbizalmad, többször állsz ki magadért, mondasz kedvesen NEM-et.
  • Az önkifejezés 4 lépését a meghallgatás során is elkezded használni.
  • Képes leszel kritika és negatív érzelmek értő fogadására.
  • Megtanulod asszertíven kifejezni dühödet és felismerni haragod ajándékát.
  • Hamarabb észreveszed, ha valakit meg tudsz dicsérni, és könnyebben bókolsz.
  • Konfliktuskezelési képességeid nagyban javulnak.
  • Olyan csoporthoz tartozol, amely empátiával és értő figyelemmel kíséri fejlődésedet.
Szeretnél egy olyan csoporthoz tartozni, ahol hosszú távon fejlesztheted kommunikációd és önismereted?
Valódi változásra vágysz, alaposabban megismernéd viselkedési és kommunikációs mintáidat, és a mindennapjaidban is rutinosan használnád az asszertív kommunikációt?
Gyere és fejlődj egy kis létszámú csoportban, jó hangulatban, biztonságos környezetben!

ASSZERTÍV KOMMUNIKÁCIÓ ÉS ÖNISMERET Gyermekkorunkban ellesett konfliktuskezelési módok, kommunikációs technikák, viselkedésmódok belénk vésődtek, és nehezen változnak. A csoport elfogadása, megértése, és támogatása révén ráláthatunk, és megváltoztathatjuk ezeket a szokásokat. A csoportanalízis és az asszertív kommunikáció módszerei segítenek abban, hogy fejlesszük kapcsolatainkat, kommunikációnkat, és önismeretünket, alaposabban megértsük, mit miért csinálunk, miért keletkeznek bennünk bizonyos érzelmek, és biztonságos lehetőséget kapjunk a változtatásra.

A csoportba előzetes egyéni beszélgetést követően lehet bekerülni, melynek témái: milyen kérdés vagy nehézség miatt szeretne valaki csatlakozni, milyen korábbi önismereti tapasztalatai vannak, mit vár a csoporttól, illetve szót ejtünk a csoport működéséről, hatékonyságáról, a keretekről, és a potenciális nehézségekről.
Szeretnél magabiztosabban megnyilvánulni? Kíváncsi vagy a valódi meghallgatás fortélyaira?
Alaposabban megismernéd kommunikációs mintáidat? Valódi változásra vágysz? Szeretnéd mindennapjaidban használni az asszertív kommunikációt?
Fejleszd készségeidet, mélyítsd önismereted, és légy részese egy fantasztikus csapatnak! A biztonságos, empatikus és támogató közegben jobban fogod látni magadat, és másoknak is segíthetsz ugyanebben. A meghallgatás és az önkifejezés technikái támogatnak majd a nemet mondásban, dühkezelésben, döntéshozatalban, halogatás befejezésében, motivációban, vagy konfliktusaid megnyugtató rendezésében.

Magabiztos önkifejezés
Az asszertív kommunikáció eszköztára magabiztossá tesz: nem csak a saját igényeid tudod majd kifejezni, hanem a másik vágyaival is tisztában leszel. Így soha vissza nem térő lehetőséget kapsz a változtatásra, hiszen mindkettőtök számára vágyott megoldás születhet.

Légy a meghallgatás mestere!
A David J. Grove pszichoterapeuta által kifejlesztett Tiszta Kommunikációval mélyebben megértheted magadat és másokat, valamint megsokszorozod a változás esélyét. A “tiszta” kérdezéstechnika feltétel nélküli elfogadást tesz lehetővé – mások és magad felé is.

RÉSZLETEK
https://tiszta-kommunikacio.hu/work/tiszta-kommunikacios-trening/
Az egyéni folyamatot szűkösebb időbeosztású managerek, politikusok, üzletemberek, önismeretükön dolgozók veszik jellemzően igénybe, akik szívesebben dolgoznának négyszemközt kommunikációjukon.
Az első találkozás alkalmával kidolgozzuk az akciótervet, amelyet folyamatosan felülvizsgálva, 3-20 alkalom során valósítunk meg a kitűzött célok eléréséig.

Mit kapsz egy egyéni asszertivitás tréningen?
  • Csak a Te nehéz helyzeteiden van a fókusz
  • Munka és magánélet egyensúlya
  • Delegálás, motiváció
  • Visszajelzés adása, értékelés
  • Időgazdálkodás
  • Nemet mondás helyzetgyakorlatok
  • Az empatikus meghallgatás 4 lépése
  • Az asszertivitás 3 lépéses folyamata
R é s z l e t e k
 

Mi a befektetésed?

Mennyi energiádba és idődbe került eddig az, hogy nem érteted meg magad tisztán? Hány helyzetben tudtál volna már kiállni magadért? Hányszor mondtál nem helyett igent? Ha még mindig elhiszed, hogy mások ügyesebbek vagy meggyőzőbbek, mint te, zavarba jössz, ha megdicsérnek, akkor érdemes eljönnöd! Gyakorolj remek társaságban, tedd élhetőbbé kapcsolataidat és növeld önbizalmadat!

AJÁNDÉKUTALVÁNY ELÉRHETŐ!
Kérdésed van? +36 30 364 0 364

Jelentkezés

1. lépés - Résztvevők adatai
A lenti űrlapon add meg a résztvevők nevét, telefonszámát, számlázási adatait. A regisztráció az előlegek beérkezésének sorrendjében történik.
Ha ajándékutalványt szeretnél, akkor a tréningen résztvevő adatait add meg, saját adataidat pedig a megjegyzés mezőbe írd (név, telefon, email).

2. lépés - Regisztrációs díj utalása
Utald a díj 50%-át a Tiszántúli Takarék 68700054-10509483 sz. számlájára, Kata Bt. névre. A regisztráció és lemondás szabályai.
Az ÁFA mentes elektronikus előlegszámlát a megadott email címre küldjük az előleg beérkezése után.
Ha ajándékutalványt szeretnél, a teljes összeget utald át!


Ha többen szeretnétek jönni, kattintsd be a kis boxot, és add meg a második résztvevő adatait!

Második résztvevő?


A küldés gomb megnyomásával beleegyezem az ÁFA mentes számla elektronikus úton történő fogadásába, valamint elfogadom a regisztráció és lemondás szabályait.